Thursday, October 19, 2006

 

primer article del blog

Un Banquet amb les Llagostes

L’ANUNCI DE BRUCE LEE, TINDRIA QUE ESTAR CENSURAT?

Deixant de banda la bona intenció de audi de voler-nos vendre el seu cotxe.

Escoltem i intentem entendre la frase que diu Bruce Lee, ens diu que siguem lliures, lliures com l’aigua!!! Però que es això!!! M’espanta la idea de la llibertat, però no llibertat de Catalunya independent, ni res d’això que surt cada dia als diaris, parla de una llibertat estructural, de una llibertat amb la natura!! Quines son aquestes idees estranyes? Ens diu que sortim de casa i deixem de mirar la televisió, que siguem lliures sense nacions ni obligacions, que fluim lliures!!!! Si ho mira un nen encara s'ho creura! !
Com es possible que surti un missatge tant èxplicit per la televisió?
Primer ens acostumen a dependre de les constums i ara ens diuen això?? No entenc res! Jo no vull ser lliure com l’aigua, vull ser mes com el ciment que aguanta les totxanes, vull formar part de la societat i ser un esglaó mes!!! No vull ser lliure!

Que opineu? Tindrien que censurar ara mateix l’anunci? Hi ha gent que comença a pensar!!

Comments:
Ara m'alegro que em vaig adonar d'aquest lloc, exactament la informació adequada que volia!
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?